Marias & Marshmallows dagbok

Saknade Malle

Publicerad 2012-07-15 19:27:50 i Malle och Maria ♥,

Idag har jag äntligen träffat Malle efter semestern och ååh så saknad han var. Den känslan när man träffar honom igen och bara får mysa hur mycket som helst är ofattbar!
 
Direkt stannade jag vid hagen när jag kom till stallet och myste en stund med Malle och då var det massa mys, pussar, klappar och kramar men Malle stod mest och sov under den stunden, sötis! När jag gick upp till stallet och hämtade massa godis och en borste vart Malle mer glad, mest över godiset - hehe. :)
 
Hur som helst var Malle hur mysig som helst idag och jag har saknat min älskling hur mycket som helst. Imorgon tänkte jag ta upp honom till stallet och borsta ordentligt på honom, en massa mys står såklart också på schemat. ♥
 

Kommentarer

Postat av: Victoria

Publicerad 2012-07-15 23:08:34

sv: Det är verkligen superbra, hoppas att det gör någon skillnad bara :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela