Marias & Marshmallows dagbok

Sant vs. Falskt

Publicerad 2012-07-12 08:36:00 i

Tänkte ha en liten tävling här på bloggen nu medans jag är borta. Den går ut på att gissa så många rätt som möjligt på dessa sant eller falskt frågor jag snart läser upp. Temat är såklart mig och Malle och alla kan vara med.
 
För att tävla är det bara att lämna en kommentar med svaren, svårare än så är det absolut inte!
 
Påståenden:
1. Jag har ätit en mask.
2. Malle har massor av smeknamn, bl.a. Mallis, Mallen, Mallii.
3. Jag har räknat ut mina betygspoäng från 8:an.
4. Jag älskar att sola.
5. Jag är livrädd för spindlar.
 
Nu har ni lite att fundera på och svara på, när jag kommer hem får ni svaren!
 

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2012-07-13 09:44:12

1.Falskt
2. Sant
3. Sant
4. Falskt
5. Sant

Jag chansade lite hej vilt på 1:an,3:an och 4:an ^^ :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela