Marias & Marshmallows dagbok

Stallplats

Publicerad 2012-07-27 09:13:11 i

Hej på er!
 
Har varit lite dålig uppdatering på senaste tiden, ska försöka bättra mig. När jag väl kommer igång och skriver tycker jag ju att det är roligt men det är bara det att komma igång..
 
Det som har hänt på senaste tiden är att jag antagligen har hittat stallet som Malle och jag ska flytta till, vi får ju inte stå kvar på det stället som vi står nu. Detta stallet verkar helt underbart, det är ett privatstall med grymma träningsmöjligheter, hyffsat bra bussförbindelser, fina ridvägar och ett underbart fräscht stall! Jag och min mamma ska åka och titta lite närmre och bli rundvisade imorgon, antagligen gillar vi det och kommer stå där ifall vi får plats. Detta kommer nog bli superbra!
 
Malle har jag nu skrittat sen i Tisdags. Igår blev det också lite småklättring i skogen, inga branta backar men lite skogsträning och backar ändå. Idag blir det en lite längre skrittur på plant underlag.
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-07-27 17:20:48

Åhh vilket stall? :)

Svar: Sandö :)
Maria Nilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela