Marias & Marshmallows dagbok

Biltema + hästkollektion?

Publicerad 2012-06-26 20:22:35 i Utrustning och shopping,

Har ni hört talas om att Biltema nu fått in ett hästsortiment i vissa av sina affärer. Idag när jag var med mor min in på Biltema blev jag otroligt överraskad när jag fick se ett eget sortiment med hästsaker, roligt med nya idéer!
 
 
Dock kan man ju börja fundera på hur bra det kommer fungera, om det kommer gå runt i ett fungerande system för själva affären. Eftersom att Värmdös biltema ligger precis intill Hööks tror jag många väljer en riktig hästaffär istället för en i själva verket bilaffär. Jag är dock lite sugen på att pröva något bara för att, kunna se lite hur kvalitén är och så.
 
Det var allt otroligt billig i alla fall vilket alltid är ett plus!
 
Skulle ni köpa saker från Biltemas nya hästsortiment?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela