Marias & Marshmallows dagbok

Fixa och dona

Publicerad 2012-06-16 17:32:56 i Malle och Maria ♥,

Ikväll blir en hektisk kväll med mycket planer för min del. Egentligen är det inte så speciellt mycket planer, mest bara göra i ordning allt inför imorgon och kommande dagar när lägret håller igång!

Jag tänkte göra en lista på saker jag har gjort/ska göra och sen pricka av allt eftersom att jag gör det.

✓ Hämta Malle i hagen, han fick stå inne och vila medans jag packade.
✓ Packa allt som ska med till lägret + putsa upp lite läder.
✓ Packa tusen (läs 40) kilo hösilage inför lägret!
✓ Köpa godis till lägret (och idag..).
✓ Tvätta kläder t. lägret + göra rent en grimma. (Håller på..)
✓ Gå en promenad med Astrid.
✗ Packa alla saker som jag ska hem till lägret.
✗ Ta en dusch
✗ Förbereda massor med inlägg till lägerdagarna så att bloggen ändå inte står still.
✗ Försöka få i mig lite sömn också på ett hörn. ;)

Som ni säkert förstår har jag en del att göra, bäst att sätta igång! :)



På flera vis gillar jag verkligen denna bild, båda ser så glada ut! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela