Marias & Marshmallows dagbok

Morgon

Publicerad 2012-06-07 07:26:22 i Vardag,

Då var det skola igen då.. Fast nu är det bara en vecka kvar i skolan så nu kan man ändå köra järnet sista veckan!

Bloggen fick stå still igår, jag var funktionär på hemmatävlingarna hela dagen och sen var det direkt till hoppträningen. Själva träningen gick hur bra som helst, det var längesen jag fick till sånna bra språng och Malle var verkligen taggad hela hoppträningen, det gick i turbofart under banans gång och Malle tyckte det var skitkul rent ut sagt!

Idag blir det lite dressyr ute hade jag tänkt, dock inte jättehård men ändå jobba honom hela passet. Jag uppdaterar er mera under dagens gång, nu ska jag till skolan och få en massa betyg! ;)

Får bli ett bildlöst inlägg, blogg.se vägrar sammarbeta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela