Marias & Marshmallows dagbok

Mycket packning

Publicerad 2012-06-16 10:13:40 i Malle och Maria ♥,

Imorgon åker jag och Malle äntligen iväg på sommarläger. Det ska bli hur roligt som helst, vi ska hoppa naturhinder, bada med hästarna, galoppera i grustag, klättra i sandtag och rida långritt bland annat!

Eftersom att vi åker tidigt imorgon så blir det att packa allt både till Malle och mig idag. Det är mycket som ska med till Malle eftersom att han ska stå där i tre nätter och han ska ha mat och mycket mer! När jag kommer hem ska jag även tvätta några schabrak som ska med, gud så jag längtar till imorgon. Ikväll måste jag ju såklart också göra lite tidsinställda så att inte bloggen står helt tom.. Kom gärna med förslag om önskeinägg!

Vi hörs senare under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela