Marias & Marshmallows dagbok

Nytt täcke

Publicerad 2012-06-03 20:14:44 i Utrustning och shopping,

Igår fick Malle sig ett nytt täcke, ett regntäcke som var otroligt välbehövligt!

Jag har länge velat ha ett att byta av med då jag bara hade ett som fungerade som regntäcke, dom andra var för tjocka eller för tunna (som sommartäcke ungefär, bara för att hålla pälsen ren.), så nu var det mer än dags att införskaffa ett att byta med!

Det som hade öppet längst var Granngården så dit åkte vi, jag har länge tittat på ett täcke där som är ljusblått, nästan turkost. Jag gillar ju lite skarpare färger på Malle så detta passade honom perfekt färgmässigt! Passformen är lite fel på nästan alla Malles täcken, har bara två som ligger perfekt. Han har så smalt bogparti så det var ytterst lite för stort där, men det fungerar.

Täcket var hur som helst jättesnyggt och nu ser man honom utmärkt i hagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela