Marias & Marshmallows dagbok

Sommarlov!

Publicerad 2012-06-14 19:36:28 i Vardag,

Ååh, vad underbart med sommarlov! Jag har njutit hela dagen till fullo och bara tagit det otroligt lugnt.

Efter skolavslutningen åt jag thaimai till lunch och cyklade sen till stallet, mötte upp Alexandra och Rebecka och red ner till vattnet, det var jättemysigt då vi gick och hämtade hästarna i sommarhagen - sommarkänsla på hög nivå! Malle vågade gå hela vägen ner till vattnet idag och doppade hovarna lite lite.

När jag hade cyklat hem åkte jag med min mamma för att handla och sånt, lagade middag när jag kom hem och nu sitter jag och smälter maten.. ;) Ska gå ner till vattnet en stund och doppa fötterna, mys! ♥

Sommar 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela