Marias & Marshmallows dagbok

Taggad och nervös till 1000!

Publicerad 2012-06-09 20:55:56 i Malle och Maria ♥,

Det kommer stå still på bloggen ikväll och imorgon! Nu ska jag ta en frisk kvällspromenad innan sängen kallar, jag har varit igång ungefär hela dagen och behöver verkligen sova nu!

Imorgon blir det hopp-KM! Jag har aldrig varit så här nervös inför en tävling och inte heller lika taggad, detta ska gå super!! Mitt huvud kan ungefär bara fokusera på det och står helt still på bloggidéer.. Imorgon kommer jag ha en massa resultat och liknande så ni får helt enkelt vänta till imorgon och hålla alla tummar för mig och Malle imorgon! :D

Kommentarer

Postat av: fisken ;)

Publicerad 2012-06-09 21:34:14

Jag är fett super taggad!!! :D Ses i morgon masken ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela