Marias & Marshmallows dagbok

Terminens sista tävling

Publicerad 2012-06-04 17:19:00 i Tävling,

Säsongens sista tävling för mig och Malle, innan sommarbetet, blir på söndag. Denna gången blir det mycket debuter för mig och Malle, vi har faktiskt aldrig hoppat klubbtävling på klubben och heller aldrig ridit tävlat LC.

Detta är KM på södra som gäller och jag är riktigt taggad, Malle var med förra året fast med annan ryttare och skötte det då jättebra! Nu ska han och jag visa vad vi går för, detta ska bli så himla roligt och jag är taggad till hoppning nu så det finns inte.

På Söndag är det också klubbdag vilket betyder hundutställningar för alla, lotteri, loppis där jag ska sälja en massa saker och inte minst KM, hur roligt som helst ska det bli! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela