Marias & Marshmallows dagbok

Veckans planer

Publicerad 2012-06-25 09:09:00 i Malle och Maria ♥,

Måndag: Rida ut
 
Tisdag: Hoppa ute
 
Onsdag: Träffa min kusin i Kista, dressyr på Malle
 
Torsdag: Lugn uteritt
 
Fredag: Hemlig sak  och markarbete på Malle
 
Lördag: Malle vilar
 
Söndag: Rida ut
 
Dessa saker har jag inplanerat för tillfället, någon dag ska jag gå på Grönan med min gudmor även. Eftersom att det blir lite mer uteritter än vanligt skriver jag bara att vi ska rida ut, vi hittar såklart på vad vi känner för dagen när vi väl är ute.
 
 

Kommentarer

Postat av: Tova & Lina ♥

Publicerad 2012-06-25 12:22:14

Sugen på ett nytt schabrak? Eller kanske ett tagelarmband? Just nu så pågår två bloggtävlingar på vår blogg, en där man kan vinna ett supersnyggt schabrak från HV Polo och en där man kan vinna ett tagelarmband med tagel från sin egna häst + en berlock med sin hästs namn ingraverat.

Det tar bara några minuter att anmäla sig till bloggtävlingarna och ha chansen att vinna detta - självklart är det helt gratis!
Här hittar du tävlingen om schabraket: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/june/vinn-ett-schabrak-fran-hv-polo.html#comment.

Här hittar du tävlingen om armbandet: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/june/vinn-ett-tagelarmband-berlock.html#comment.

Kram! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela