Marias & Marshmallows dagbok

Visste du att...

Publicerad 2012-06-18 10:00:00 i

... när min familj letade häst letade vi först efter en lugn och trygg häst som kallas Baskjir? Den är även ganska kraftig. Så lustigt att det slutade med en nätt liten ponny arab! :)

... jag längtar som en galning till gymnasiet?

... jag älskar serien Vänner och håller på och ser alla avsnitt för andra gången nu. (Det är tio säsonger!)


... jag älskar grimmor? Jag kan sitta och titta på det läääänge och jag tycker att de flesta grimmor är snygga på sitt vis.

... jag började rida dubbelt så mycket när jag bytte tränare? Alltså arbeta Malle under ridpasset och så.

... jag verkligen älskar det stallet jag har Malle uppstallad på? Härliga människor, underbara ridvägar, superbra ridmöjligheter och världens bästa tränare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela