Marias & Marshmallows dagbok

Malle - 19 Mars 2012

Publicerad 2012-03-20 16:00:00 i

Igår promenerade jag bara en sväng med Malle, först gick jag runt ridhuset och in på ridbanan där jag gick några varv. Jag lät honom också trava en långsida vilket han tyckte var otroligt roligt, han flög iväg när jag började springa och var otroligt på hela tiden! Tror han har börjat få lite överskottsenergi, haha.
'
Det blåste väldigt mycket och var otroligt kallt ute så jag gick ut från ridbanan och runt en liten skogsdunge precis vid stallet innan jag gick in i stallet igen. Jag lät honom ta lite gräs från vägkanten men han var så pigg och med massa överskottsenergi att han hoppade till flera gånger och det blåste så otroligt mycket att vi gick in istället!
'
Malle fick då en ny saltsten vilket han blev otroligt glad över, jag har glömt bort att lägga in en ny då hans förra tog slut för ett litet tag sen men idag kom jag på det innan jag åkte hem och han började slicka på den på en gång, söt!
'
GulleMall! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela