Marias & Marshmallows dagbok

Malle - 9 Mars 2012

Publicerad 2012-03-09 21:54:48 i

Mina planer för ett dressyrpass i ridhuset idag förstördes på bussen då jag efter en stund kom på att jag hade glömt ta med mina ridkläder till stallet och bara hade jeans.. När jag kom till stallet fick såg jag även att ridhuset var bokat en stund och efter det var det flera som skulle rida i ridhuset när jag hade kommit på den nästan brillianta idén att tömköra istället!

Istället för att vara i ridhuset fick det istället bli en skrittur idag med. Red tillsammans med Mia och Signe en bit i skritt, vi red bort till båtis - bommen och tillbaka. Jag jobbade även Malle en stund i skritten och det gick väldigt bra, han var riktigt fin och jobbade på bra den stunden! På vägen tillbaka var han väldigt pigg och småtravade precis när vi hade vänt, efter ett tag gick han bara väldigt fort och var glad över att få vara i täten. Väldigt nöjd över det korta men bra passet! :)

Kommentarer

Postat av: Juliiia

Publicerad 2012-03-11 12:30:50

SV: Oj, tack för den jättefina kommentaren! Det betyder jättemytcket. Han var verkligen mitt liv, allt jag levde för. I tre månader gick jag helt i trans, gick knappt till skolan och var helt borta. För en månad sedan fick jag hem fina Kongas och jo, han har verkligen hjälpt mig på fötter igen. Jag är otroligt lycklig, glad och tacksam att jag får ha kongas i mitt liv, han räddade mig.



Tack igen för den jättefina kommentaren! <3

/ Julia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela