Marias & Marshmallows dagbok

Mer sommar

Publicerad 2012-03-13 19:00:00 i Fotat,

När jag tittade igenom andra bloggar från i somras vart jag plötsligt väldigt, väldigt sugen på sommar! Att kunna rida i den svala kvällssolen, bada med hästarna, galoppera på ängen och se hästarna njuta på sommarbetet! Det finns inget bättre..
-
När jag la upp sommarbilden förut blev jag också väldigt taggad på sommar, dessutom ska jag göra massvis med roliga saker. Det jag ser mest fram emot är ändå att gå på Nicki-läger, hoppa terränghinder, klättra och bada är bara exempel på vad vi ska göra!
Jag hittade också massa härliga bilder från sommarhagen när jag letade efter min favvo-sommarbild så det tänkte jag visa er lite av nu. :)
-
Malle njuter!


Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-03-15 10:23:43

vilka vackra bilder! :) älskar hästar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela