Marias & Marshmallows dagbok

Snabbinlägg

Publicerad 2012-03-17 14:38:39 i Vardag,



Alldeles strax ska jag åka iväg till stallet, idag blir det en massa packning inför imorgon efter som att vi då ska åka iväg till Gustavsberg och hoppa, vill ha allt klart idag så att det i princip bara är att åka imorgon.

Jag ska även känna lite på Malle på ridbanan, kanske ta fram någon liten sockerbit och skutta över den några få gånger! Blir inte jättemycket ridning utan mest checka av att han är med på allt!

Ikväll hade jag tänkt göra ett videoblogg, det var otroligt längesen och jag vet inte ens om jag gjort någon på denna bloggen.. Jag ska iallafall göra det har jag nu bestämt, funderade på att göra en igår men det blev aldrig något bra tillfälle, idag har jag dock bestämt mig för att filma så då blir det så! :) Vi hörs igen sen, när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela