Marias & Marshmallows dagbok

Studiedag

Publicerad 2012-03-05 11:20:58 i

HEJ PÅ ER!

Igår orkade jag inte blogga när jag kom hem, därför stod bloggen tom.. Idag har jag iallafall studiedag, väldigt skönt och en mjukstartsvecka på bara 4 dagar är aldrig fel!
Jag sitter vid min pappas dator nu, min dataladdare är glappig så den har inga batterier.. :(

Snart ska jag nog sticka upp till stallet, eller jaa.. Med tolv - bussen. Ska putsa all utrustning och även städa lite i ett av skåpen på vinden, där hittar jag absolut ingenting..! Ska försöka få med mig lite schabrak och annat hem också att sälja, som jag inte använder och så, så att jag kan köpa nytt, haha!



Senare ikväll är det även dressyrträning på schemat så jag förbereder lite inlägg redan nu, tills ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela