Marias & Marshmallows dagbok

Friday, Friday

Publicerad 2012-05-11 20:52:21 i Vardag,

Hej på er!

Idag blev det en lång dag i stallet, kom hem för bara någon timme sen och var där sedan 3 ungefär. Dagen i stallet har gått bra i alla fall, jag gjorde i ordning allt i stallet innan vi åkte iväg till klättringen. Själva klättringen gick också bra, jag har lite smått fobi för att klättra i nerförsbackar så det får vi öva på men Malle var jätteduktig även om jag inte kan säga detsamma om mig.. Malle är bäst! ♥

Imorgon blir det ett litet dressyrpass för att mjuka upp Mallisen till tävlingen på Söndag. Vi hörs med fler inlägg under kvällen!

Förresten har ni sett den nya, dösnygga headern och designen av Alexandra. Tack bästa du! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela