Marias & Marshmallows dagbok

Godnatt!

Publicerad 2012-05-31 21:53:29 i Vardag,

Hallå på er!

Kvällen har varit ganska fullproppad, jag har gjort ett tappert försök till lite plugg vilket lyckats med några klara uppgifter i alla fall, bland annat en engelska text om mig själv och så har jag också försökt skriva lite på min egna låt i musiken vilket slutade med att jah raderade ett instrument och inte fick något tillagt, haha!

Imorgon har jag sovmorgon till kvart i 12, hur skönt som helst och det enda vi har på schemat är som sagt Hemmestafestivalen. Efter det ska jag iväg till stallet. Jag har inte riktigt bestämt vad jag ska göra tillsammans med Malle men det lutar i alla fall åt lite dressyr. Nu ska jag göra mig i ordning för sängen och sen lägga mig, är otroligt trött i benen idag och känner att jag behöver vila upp hela kroppen nu, blir otroligt skönt och välbehövligt med en sovmorgon! Vi hörs imorgon, sov gott.



Bjuder på en gammal bild på mig och bästa Mallen med sommarmagen framme, hi hi! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela