Marias & Marshmallows dagbok

Hemma

Publicerad 2012-05-18 20:44:53 i Vardag,

Har varit hos min farmor hela dagen, gått lite promenader i Nyköping och ätit massa goda saker som alltid hos farmor! Idag var jag hästledig vilket hör till ovanligheterna, Alexandra har tagit hand om min prins idag och han fick vila, men beta lite ändå.

Imorgon blir det antingen uteritt eller lite dressyr men det lutar nog mest åt en uteritt då Malle var så pigg i onsdags och ville bara springa på ängen så imorgon lutar det åt att han får göra det, blir även riktigt mysigt jag hoppas såklart på att vädret blir super för den delen, det vore inte helt fel.

Glöm förresten inte att ställa frågor i frågestunden här under, vill ha mycket frågor att besvara, det gör saken mycket roligare vet ni ju.

Bild från stunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela