Marias & Marshmallows dagbok

Hiss

Publicerad 2012-05-19 12:00:00 i Tips och råd,

Idag måste hissen gå till Tobbe Larssons ekologiska produkter. Jag tycker själv att det är super att även hästprodukter kan vara ekologiska och nyttiga för naturen!

Själv har jag bara hästschampoot men i framtiden lär jag köpa många fler produkter av detta märke. Schampoot är väldigt drygt vilket gör att det räcker längre, dessutom doftar alla produkter väldigt gott, det kommer lukta äpple i hela stallet efter användning.

 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-05-19 15:21:14

ohh! Vilken fin blogg!:D Älskar headern!♥



kram:)

Postat av: RETARD RIDERS :@

Publicerad 2012-05-19 17:58:47

Avslöjade en spännande sak på bloggen idag! För er som vill följa mig och mina nya två projekthästar, kolla in på Retard Riders vettja :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela