Marias & Marshmallows dagbok

Hoppning

Publicerad 2012-05-31 10:36:09 i Malle och Maria ♥,

Hoppträningen igår gick väl lite sådär. Galoppen var inte den bästa, det hamnade mycket i fel efter hindrena och dessutom var galoppen lite seg..

Vi hoppade huset, först framhoppning på alla hinder och sen hoppade vi igenom banan - först lågt och sen på valfri höjd vilket fick bli 90 cm för mig. Felfritt båda gångerna med en ganska bra känsla i båda, bättre i 90 faktiskt!

Sen skulle vi hoppa ett hinder bara på ungefär 95cm - 1m, fick ett stopp av den lite för dåliga galoppen men fick vara på honom en gång ordentligt med benen och sen flög han över. Min prins! :')

Jag är nöjd över träningen, ingen jättebra men jag är ändå nöjd över oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela