Marias & Marshmallows dagbok

Ledig dag

Publicerad 2012-05-15 09:53:14 i Vardag,

Godmorgon!

Idag är jag ledig ifrån skolan, resten av veckan också vilket är otroligt skönt! Jag ska börja dagen med att gå en promenad med Astrid, resten av dagen har jag inte alls mycket planerat, kanske åka till stallet i tid, sitta ute på stallplanen och smörja grejer. Jag hade tänkt att ta en riktig smörjdag och smörja alla tränsen och plocka isär, tränsen är i stort behov av det nu kan jag tala om!

Malle får en lugn dag idag, ska bara gå en bit och beta med honom, snart börjar det bli dags för invänjning i beteshagarna så Malle brukar få börja lite innan det också, bara för säkerhetens skull.

Ha en bra dag, vi hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela