Marias & Marshmallows dagbok

Mål för 2012 - Dressyr

Publicerad 2012-05-12 10:00:00 i Malle och Maria ♥,

Här kommer den sista delen av mina mål för året 2012 alltså. Denna gången för enbart dressyren, dom andra delarna hittar du HÄR och HÄR.

♥ Första tumregeln för hela året är att slipa ännu mer på formen, få honom att släppa lite mer själv utan att jag behöver kämpa ihjäl mig första delen av passet och förhoppningsvis kunna ha honom i bra form redan från början.

♥ Rida ordentligt varje gång det är dressyr, göra mycket mer övningar under passen och mer lösgörande istället för att mest gå på volt och ställa och böja enbart.

♥ Rida LC med godkända resultat och prova på LB.

♥ Ha mycket bättre tålamod när jag rider, men ändå fokusera på att verkligen rida ordentligt!

Detta ska jag verkligen kämpa för i år. Detta kan bli bra, det vet jag - bara jag kämpar.. Don't stop beliving!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela