Marias & Marshmallows dagbok

Malle - 20 Maj 2012

Publicerad 2012-05-21 13:00:00 i Malle och Maria ♥,

Igår blev det ett dressyrpass på Mallisen. Började med att skritta ut en sväng innan och gick sen in i ridhuset. Malle kändes ganska fin och avslappnad men när han jobbade ordentligt lät han väldigt ansträngd, för varmt kanske?

Jag red inte alls länge eller hårt utan joggade mest runt honom lite basic, ganska fri form mestadels och lite arbete också, men som sagt ville jag inte pressa honom för hårt eftersom att han lät så ansträngd, det blev helt enkelt ett kort pass.

Igår blev det barbacka, vi har börjat misstänka att sadeln ligger lite dåligt på Malle och därför hade jag tänkt rida lite mer barbacka fram tills vi vet mer om det!



Kommentarer

Postat av: fanny

Publicerad 2012-05-21 14:11:54

Gillar du hästar? kolla min hästblogg!

vill du göra ett bloglovinbyte? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela