Marias & Marshmallows dagbok

Malle - 6 Maj 2012

Publicerad 2012-05-06 21:38:15 i Malle och Maria ♥,

Idag blev det både tömkörning och lite dressyr för min och Malles del, vi började med att skritta fram runt vinterhagarna. När vi kom till utebanan började jag mest i skritten och där gick det bra, tog också lite trav på volten men det var otroligt svårt och jag vart otroligt sugen på att rida lite barbacka så då tog jag av grejerna och hoppade upp barbacka istället, jag hade med mig hjälmen från början.

Malle är väldigt fin när jag rider barbacka och jobbar otroligt bra. Jag red lite övergångar på åttvolt med övergången på mitten och inte så mycket annat än att bara jogga runt lite. Jag är otroligt dålig på att göra övningar när jag rider på egen hand så det måste jag öva på! Malle var i alla fall jätteduktig hela tiden, min fina prins! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela