Marias & Marshmallows dagbok

Malles och Marias vecka

Publicerad 2012-10-10 12:01:00 i Ridpass och markträning,

Dags för vecka 41 och en ny veckoplanering. Dock har ju redan två dagar gått av veckan och vi är redan inne på onsdag men bättre sent än aldrig! 
 
Måndag: Jogging i ridhuset
Tisdag: Vila
Onsdag: Dressyr
Torsdag: Uteritt
Fredag: Dressyr
Lördag: Skrittur
Söndag: Markarbete

En ganska okomplicerad vecka, jag har inte riktigt planerat exakt vad jag ska göra på ridpassen men idag rider vi ut med mycket reflexer i området, ett normalt ridpass helt enkelt. Vet inte riktigt när jakten börjar men vi håller oss i området så ska det nog vara säkert i vilket fall den börjat eller inte! :)
 
Hörs senare! 
 
Idag är det 2,5 år sedan jag fick hem min älskade lilla ponny - bör firas! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela