Marias & Marshmallows dagbok

Tömkörning

Publicerad 2012-10-27 22:40:51 i Stallivet,

Hej på er! :) 
 
Har varit en riktigt mysig dag och jag har varit inne lite! På förmiddagen åkte hela familjen för att köpa vinterkläder, själv blev det en vardagsmössa och stallvantar som verkligen behövdes! Efter det hämtade vi bushunden hemma för att gå med henne i skogen, mamma och pappa plockade även svamp som vi åt till middag, gott! 
 
Efter en sväng hemma för lunch åkte jag ut till stallet, först hämtade jag ett fleecetäcke på Norra som jag hade glömt i flytten, saknade täcket faktiskt. Sen åkte jag till Malle, det blev tömkörning för Malle vilket gick sådär. Han var jättefin men var lite bråkig, jag måste verkligen öva på att tömköra, det blir fel i kommunikationen och så vänder han eller stannar och blir upprörd, vi får öva, öva på att tömköra nu! :)
 
Ska skriva ett bra inlägg nu har jag bestämt mig för, hörs! ;)
 
Fina plutt! (Inte bild från idag)
 

Btw, hoppas kunna ta mer dagsfärska bilder när jag tar över mammis mobil. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela