Marias & Marshmallows dagbok

Duktig ponni!

Publicerad 2012-09-04 19:01:05 i Ridpass och markträning, Stallivet,

Idag blev det en snabb longering i ridhuset, regnet smattrade lite lågt utanför och det var träningar resten utav kvällen så jag fick passa på innan vilket blev lite tidspress men ändå inte stressigt. 
 
Malle var otroligt duktig idag, så himla glad och nöjd över honom! Han var lite spänd i början som vanligt men efter en liten stund släppte det och han blev riktigt fin både i traven och galoppen - i dessutom svåra varvet som vi körde andra halvan utan passet.
 
Vi höll på i en halvtimme ungefär vilket jag aldrig trodde jag skulle hinna med då jag trodde träningarna började tidigare än vad dom gjorde egentligen så det blev perfekt med min tidsplanering.
 
Nu, resten av kvällen blir det plugg för hela slanten och mys med te och äpple lite senare på kvällen. Ha en bra tisdag! ♥
 


Prinsen idag! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela