Marias & Marshmallows dagbok

Kvällsfunderingar

Publicerad 2012-09-06 20:27:18 i Ridpass och markträning, Stallivet,

Förlåt för lite sämre uppdatering idag, ska försöka göra bättre ifrån mig i helgen - det lovar jag!

Idag var en lite sämre dag i stallet, eller dagen gick väl ganska som vanligt men ridningen gick inge bra idag. Red i dressyrsadeln idag och det är något jag definitivt inte ska göra om någe mer! Jag gillar inte alls att rida i den så den ligger bara och samlar damm i princip..
Jag fick i alla fall ett bra avslut och när han var fin skrittade jag av. Även fast det inte gick så bra idag älskar jag min prins ofattbart mycket, han är guldvärd och imorgon blir det en mysig uteritt, hoppas att det går bra då!
 
Nu på kvällen har jag pluggat lite språk, både engelska och spanska och jag ska precis gå ut med Astrid. Resten av kvällen blir det dusch och lite mer plugg, läsning och sånt. Vi hörs mer imorgon, då är det Fredag! :D

Jag älskar dig fin fina pollen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela