Marias & Marshmallows dagbok

Orolig..

Publicerad 2012-09-20 19:23:45 i Stallivet,

Idag när jag började borsta på Malle märkte jag direkt att han var riktigt svullen på ena frambenet när jag tittade på benen första gången. Hatar när sådant händer utan att man vet varför så det fick bli lite promenad runt stallet på hårt underlag och sen masserade jag in benet med arnika. Hoppas verkligen att svullnaden har lagt sig till imorgon, jag blir orolig direkt när något händer Malle! Han är min skatt och inget ont får någonsin hända honom! 
 
Jag mockade och gjorde hö innan så jag kunde åka hem ganska tidigt idag, ska plugga lite efter att jag ätit (som blir alldeles strax). Har börjat tycka att det är jättemysigt att sitta vid datan, lyssna på musik och plugga - hög mysfaktor så därför får det bli så även idag! 
 
Hoppas ni får en trevlig torsdag eftermiddag, imorgon är det fredag! :)
 
 
Älskar dig så! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela