Marias & Marshmallows dagbok

Ridning i spöregn och hagel..

Publicerad 2012-09-08 23:19:32 i Stallivet,

Hej på er! Sitter i mitt rum, jättemätt och med gäster ute i vardagsrummet. Vi har vänner på middag alltså och jag är helt fullproppad av all mat jag ätit under kvällen.
 

Stallet idag: Jag och mamma åkte till stallet, mockade och fixade höpåsar innan Malle kom in. Då blev det borstning och sen barbackaritt ute i "samhället". Malle och jag hade lite konflikter men kom till slut överrens väldigt bra och han blev riktigt fin i skritten. Efter ungefär halva ritten började regnet ösa ner och med jämna mellanrum haglade det för fullt också. När vi kom tillbaka till stallet var vi så blöta att man hade kunnat tro att vi hade badat likagärna.. Slängde på Malle ett fleecetäcke som han får stå med över natten också. Imorgon blir det lite hoppning tidigt på förmiddagen förhoppningsvis, hoppas även på att mamma följer med så kanske jag kan få lite film och eventuellt lite bilder också, hade inte varit helt fel! Det blir även lite shopping imorgon, även det förhoppningsvis.
 
Nu ska jag kanske vara lite sociala med våra gäster innan jag går och nannar, ha en fortsatt trevlig kväll/natt! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela