Marias & Marshmallows dagbok

Torsdag

Publicerad 2012-09-13 12:26:00 i

Imorgon är det fredag! :D
 
Idag är det skola fram till 15.30. Då åker jag direkt till stallet och rider ut på Malle, får bort lite träningsvärk från hoppningen ifall han skulle ha någon! Det blir alltså en mysig eftermiddag i stallet.

Ååh, längtar jättemycket till helgen, detta blir en awesome helg precis som nästa kommer bli! Det är tävlingar på Evlinge som jag ska vara med på som funktionär under söndagen, på lördagen ska jag fota massor av fina ekipage, som jag känner och som jag är helt obekant till, hoppas det är bra väder så att bilderna blir bra. Jag ska dessutom baka goda cupcakes i helgen, någon som har en gissning om vad smakerna blir?
 
Hoppas ni har en fortsatt bra Torsdag, det ska jag ha! ♥
 



 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela