Marias & Marshmallows dagbok

Veckoplanering - Malle

Publicerad 2012-09-03 11:38:00 i Stallivet,

Har börjat rida ordentligt nu på Malle och det går riktigt bra, han hade en liten vila och en liten svacka för några veckor sedan men nu är vi back on track igen. Har bestämt mig för att inte lata mig mer nu när det gäller varken ridningen eller skolan. I ridningen ska Malle bygga muskler men än någonsin! Han ska få klättra, jobba markarbete och bli riktigt fin i kroppen nu, det har jag bestämt mig för. Såhär ser planeringen ut för denna vecka:
 
Måndag: Uteritt
 
Tisdag: Tömkörning
 
Onsdag: Vila + få nya skor
 
Torsdag: Dressyr med fokus på form och lösgjordhet
 
Fredag: Uteritt
 
Lördag: Skritt med klättring
 
Söndag: Markarbete/hoppning
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela