Marias & Marshmallows dagbok

Markarbete

Publicerad 2013-01-30 22:40:18 i Allt och lite till,

Dagens pass gick bra. I början av passet gick det väl inte så bra, vi hade kommit av oss lite från den seriösa ridningen så i början var vi lite oense men i mitten och i slutet gick det riktigt bra och jag är otroligt nöjd! 
 
Det var även lite bommar och sockerbitar framme så jag galopperade över en upphöjd bom på volt och hoppade ett litet sockerbitshinder på långsidan med en bom framför. Först kändes som att jag red så himla dåligt, att jag verkligen inte hade kontrollen över huvudtaget men det ändrades efter hand, vi behövde bara en liten flashback av vad bommar och hinder är för något, nu är vi på banan igen! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela