Marias & Marshmallows dagbok

Lördag

Publicerad 2012-03-03 11:05:36 i

Vilken härlig vårdag det är utanför fönstret! Jag har hunnit vara ute på en promenad i det härliga vädret och nu ska jag baka lite, jag ska nämligen vara med mina underbara vänner ikväll och jag står för efterrätten, härligt!

När det är klart ska jag åka ut till stallet, har inte riktigt bestämt vart jag ska rida.. Men någon dressyr ska det nog bli, antingen på ängen eller i ridhuset! När jag kommer hem hinner jag nog slänga in några inlägg innan jag sticker iväg till Frida m.f. Vi hörs! :)

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2012-03-03 17:36:39

SV: Ja det är verkligen helt underbart! :)

Postat av: Elin

Publicerad 2012-03-03 21:00:17

Hej! Just nu har jag en bloggtävling där du kan vinna en supersnygg luva eller en ryktborste :D Kolla gärna!:)



http://slowmotionphoto.blogg.se/2012/march/bloggtavling-1.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela