Marias & Marshmallows dagbok

Mål för 2012 - Hoppning

Publicerad 2012-05-11 17:00:00 i Malle och Maria ♥,

Nu tänkte jag fortsätta lite med mina mål med Malle och mig själv under det här året. Jag har ju redan skrivit en del om sitsen som ni kan hitta HÄR.

Nu tänkte jag skriva om mina mål inom just hoppningen för året. Jag har planerna ganska planerade då jag gärna ser ett mål dit jag vill komma i år!

♥ Hoppa väldigt säkra CR-rundor.

♥ Prova LC med bra resultat och fina stadiga rundor.

♥ Få in bättre avstånd på hinder och höja svårigheten på träningarna.

♥ Jag och Malle blir ett bra team och att vi kan rädda varandra och ta vara på varandras svagheter. Att han hoppar ifrån ibland när jag inte riktigt rider helt rätt och att jag kan rädda upp honom ifall han skulle komma lite fel.

♥ För mig, aldrig tveka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela