Marias & Marshmallows dagbok

Höst och mörker

Publicerad 2012-10-06 23:05:00 i Stallivet,

Hej på er! Igår var det orientering för hela slanten och hela skoldagen gick åt det. Malle vilade och jag var med Saga på kvällen, trevlans att umgås med bästa!
 
Idag har jag tagit det väldigt lugnt, egentligen lite för lugnt.. Jag har i alla fall ridit ut på Malle, varit ute med Astrid och som sagt bara tagit det lugnt - spelat mycket piano. :) Senare på eftermiddagen blev det stallet och en mysig höstig uteritt med Malle, alltid lika mysigt och hemma att sitta på den ryggen! ♥
 
Nu på kvällen har jag laddat upp med godis och taggar inför hoppningen imorgon, Pay and Jump! Har blivit så nervös inför tävlingar på senare tid, men då är jag i alla fall laddad och det är super för mig och Malle! Nu ska jag strax sova, tagga inför en underbar dag imorgon! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela