Marias & Marshmallows dagbok

Åland

Publicerad 2012-04-06 10:11:06 i Vardag,

Hej på er! Uppdateringen igår var inte den bästa, ingen alls för den delen heller, haha. Internet fungerade inte till en början vilket det gör nu så uppdateringen under dom fem dagar vi är borta kommer nog ändå vara helt okej. Jag kom till våran stuga ungefär vid 2 igår, dock går klockan en timme efter här så klockan är alltså 11 här medans den är 10 hemma i Sverige.
'
Än så länge har jag inte gjort så mycket här, det har snöat massvis inatt så det är alldeles vitt på backen.. Jag hade tänkt gå ut och fota lite snart, det är i alla fall superfint här! Jag hade också tänkt att blogga om hoppträningen i onsdags och lite andra roliga saker, ni får helt enkelt hålla koll på bloggen! ;)
'
Vi hörs under dagen!
'

Utanför fönstret just nu, det är myggnät som gör det hela "rutigt", haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela