Marias & Marshmallows dagbok

Dagens planer

Publicerad 2012-04-12 11:01:41 i Vardag,

Hej på er! Idag är planerna att cykla ut till stallet, det var ett tag sen jag gjorde det faktiskt men nu när snön är borta helt måste man ju passa på. I stallet ska jag möta upp Sara, hon ska rida dressyr och jag tänkte fota lite om det är ordentligt ljus såklart! Jag ska såklart också rida min lille prins och planerna för honom har jag inte riktigt kommit fram till ännu, vi får helt enkelt se vad det blir för slags ridning idag.
'
Jag tänkte också putsa upp Malles utrustning lite också, hans tre träns och två sadlar behöver sig en genomgång. Ett försök till att städa skåpet lite är heller inte helt fel en dag som denna!
Jag har tyvärr inte gjort några tidsinställda men vi hörs när jag kommer hem igen, see ya!


Bild från en av våra första träningar för Nicole på Norra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela