Marias & Marshmallows dagbok

Home Sweet Home

Publicerad 2012-04-11 09:19:15 i Vardag,

Hej på er!

Igår kom jag hem igen efter en gungig båtresa från Åland, det gick iallafall bra även fast det var riktigt svårt att gå runt, haha! Min dator har inte gått att ladda så därför har jag inte kunnat uppdatera er speciellt mycket, endast under dom första dagarna.

Idag ska jag äntligen träffa Malle igen, en vecka sen nu. Vi firar även våran 2-årsdag idag och det ska vi fira med en god tårta som jag ska fixa iordning. Vi får se hur mycket ridning det blir idag dock, han tappade en sko i förrgår och vi har inte fått på den så det blir nog ganska lugn ridning idag ändå.
Jag ska även se till att fixa tidsinställda under tiden jag är i stallet så att inte bloggen står helt tom!

Vi hörs under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela