Marias & Marshmallows dagbok

Kort Onsdag

Publicerad 2012-04-04 14:00:00 i Vardag,

Nu har jag precis slutat skolan, vi hade en riktigt kort dag idag då sista lektionen var inställd, riktigt skönt! Nu ska jag åka iväg till stallet med bussen, idag står - som ni säkert vet, hoppträning. Idag tar jag och Malle det lite lugnt, vill inte hoppa så ansträngande efter hoppningen i helgen så vi kör bara på lite markarbetshoppning av något slag!
'
Imorgon åker jag till Åland och blir borta i fem dagar, ska bli både riktigt tråkigt och lite skönt att komma iväg lite. Jag brukar inte tycka om att åka bort men jag trivs rätt bra på Åland. Jag hade tänkt fota och kanske träna lite också, så fin natur!
Vi hörs senare, efter hoppträningen när jag kommer hem igen. :)
'

Kommentarer

Postat av: TeamKT

Publicerad 2012-04-04 21:59:21

ny hästblogg, där vi uppdaterar regelbundet med nya bilder och videos, kolla gärna http://teamkt.blogg.se

KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela