Marias & Marshmallows dagbok

Slut på lovet - Tummen upp

Publicerad 2012-04-15 21:51:48 i Malle och Maria ♥,

Hej! Uppdateringen denna helg har inte varit den bästa direkt.. Jag har inte haft speciellt mycket idéer eller lust heller för den delen. Nog med bortförklaringar! ;)

Lovet börjar dra ihop sig nu men för mig startar två veckors prao vilket ska bli hur kul som helst! Jag ska praoa hos Nicole, kommer lära mig en hel del om unghästar och allt ska bli så himla roligt.
Idag gick jag en promenad med Malle, han är svullen i alla fyra benen runt senan (som jag sa igår) och vid kotan. Mycket märkligt då vi inte kan minnas att han fått något annorlunda varken i fodret eller i ridningen, jag spolade även alla benen med kallt vatten innan vi gick promenaden och efter, när benen hade torkat ordentligt lindande jag även alla med paddar och stallindor så får vi hoppas att det är bättre imorgon!
Nu lockar sängen en hel del, måste ju vara pigg och glá imorgon, ska bli så himla roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela