Marias & Marshmallows dagbok

Söndag 22/3

Publicerad 2012-04-22 20:16:07 i Malle och Maria ♥,

Idag har varit en ganska lugn dag. Jag tränade lite på morgonen, riktigt jobbigt vare faktiskt även fast jag inte sprang så långt.. Vi har en lång och riktigt brant uppförsbacke i vid tomten som jag avslutade med vilket riktigt tog musten ur mig. Ganska skönt ändå att springa.

Jag har kollat en hel del på världscup dressyr idag, riktigt roligt att se - speciellt küren. Malle skrittade idag med min lillebror som "pilot", han är lite rädd men Malle sköter sig såå bra, fina ponny!  ♥ Blev en kortare skrittur vilket nog var ganska skönt för honom då han gott dressyr många dagar nu. Jag och mamma ska åka iväg snart och fodra hästarna, det är våran tur idag att fixa kvällshöet och kraften. Vi hörs igen imorgon, ha en fortsatt bra söndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela