Marias & Marshmallows dagbok

Uteritt i regnet

Publicerad 2012-04-13 15:56:01 i Malle och Maria ♥,

För ovanlighetens skull är jag hemma och har redan stallet klart, det hör till ovanligheterna faktiskt. Idag var jag och Malle riktiga tuffingar och red ut även fast det regnade, duktigt! Vi (Jag - Malle & Ella - Movie) skrittade bort till sandtaget och vid södras hagar travade vi lite också. Vi galopperade också en bit på vägen vid båtishagen och klättrade tillbaka i skogen. Ett riktigt bra och nyttigt pass för hästarna!

Malle skötte sig galant idag, så duktig var han! När vi galopperade höll han sig bredvid Movie och rusade inte iväg och när vi klättrade hade han ovanligt bra koll på benen. Jag var jättestolt och glad över honom! Ett riktigt toppenpass alltså. :)
Detta får mig att längta till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela