Marias & Marshmallows dagbok

Utvärdering: Stäket Ryttarna Hästsportförening

Publicerad 2012-04-22 18:00:28 i Tankar och åsikter,

Tänkte göra en liten utvärdering av tävlingsplatsen jag och Malle tävlade på igår, Stäket. Innan vi åkte dit hade jag inte hört de bästa åsikterna men mina egna åsikter kommer jag absolut försöka föra vidare på bästa sätt för dåligt tyckte jag inte att det var!

Parkering: Här får jag vara lite snäll och förstående eftersom att det hade regnat vilket gjorde att det var hur lerigt som helst. Bilarna körde nästan fast när dom åkte ut men jag tyckte ändå att funktionärerna gjorde det bästa dom kunde för att göra det bättre, dom grusade bäst dom kunde där man körde in i alla fall vilket är ett +.

Det var dock lite svårt att hitta till parkeringen då det låg bakom allting så vi fick fråga några andra som var där. (Haha!)

Ridhusen: Framridningsridhuset var något mörkt och det kändes även som att hela ridhuset lutade när man travade och galopperade.. Det var dock bra förbindelse mellan framridningen och tävlingsridhuset vilket var bra! Tävlingsridhuset kändes bättre, det var bra helt enkelt, inget speciellt. Jag kan tänka mig att underlaget var lite sämre kvalité då vissa hästar höll på att snubbla till lite. Jag kände dock att det var bra när jag och Malle red. Jag kan dock tänka mig att ingången är sämre när det gäller hästtävlingar då det var väldigt låg öppning.

Cafeteria: Det var en riktigt varm och bra cafeteria med trevlig personal. Gott fika och man kunde småtitta in i tävlingsridhuset.

Övrigt: Jag fick ett bra allmänt intryck av tävlingsplatsen, det var bra med funtionärer och de var trevliga. När man kom frågade även dom i sekretariatet om man hittade överallt och var väldigt artiga.

Totalt: 3/5 p. Jag tyckte att tävlingsplatsen var klart godkänd men inte perfekt om man säger så.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela