Marias & Marshmallows dagbok

Visste ni att...

Publicerad 2012-04-30 10:09:00 i Tankar och åsikter,

... jag är otroligt blyg och pratar ytterst lite? Egentligen skulle jag vilja prata mycket mer, vara social och få nya bekantskaper hela tiden.

... förut var jag hopprädd? Det jag var mest rädd för var att Malle skulle stanna då jag var osäker på hur jag skulle lösa problemet, sen jag började träna för ny tränare har detta löst sig nästan helt.

... jag har inte riktigt hittat min egen stil ännu och varken till vardags eller i ridningen?

... jag älskar när Malle busar och är pigg? Det tycker jag är mycket roligare och lättare än när han är lite osammarbetsvillig.

... förut hade jag otroligt svårt att se mig på en sån nätt häst som Malle men numera älskar jag Malles nätta kropp och tycker bara att vi passar bättre och bättre ihop.

... jag saknar mina vänner på Södra otroligt mycket!


Det är en otroligt gullig bild, jag vet!

Kommentarer

Postat av: Fisken!

Publicerad 2012-04-30 17:57:28

OCH VI SAKNAR DIG!!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela