Marias & Marshmallows dagbok

22. Någon jag vill träffa igen

Publicerad 2012-08-01 18:00:00 i

Oj, det var en riktigt svår punkt denna.. Vet inte om det räknas ifall man bara har träffat personen och typ tagit bild på Stockholm Horse Show?
 
I alla fall skulle jag vilja träffa Lorenzo igen, fast lite mer denna gången. Jag och Ida såg honom under shoppingen på Globen och tog ett foto bara. Jag skulle vilja träffa honom och se lite hur han tränar och sånt, hade varit otroligt roligt då han är så otroligt duktig!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2012-08-01 22:07:50

Du har superfin design på bloggen! Riktigt härliga färger! Ska absolut kika in här oftare! :)

Tävlingsdags igen! Jag lottar ut ett hästporträtt på bloggen ännu en omgång! Var gärna med du också, eller sprid tävlingen vidare så blir jag superglad :)

http://tvistirni.webblogg.se/2012/august/ny-utlottning.html#comment

Kram Clara på Tvistirni

Svar: Tack så jättemycket!! Vad roligt, ska göra allt för att få dig att stanna. ;) Hoppas du ska trivas! Kram
Maria Nilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela