Marias & Marshmallows dagbok

23. Hoppning eller dressyr?

Publicerad 2012-08-02 14:01:00 i

Hoppning. Såklart kan jag inte välja så solklart ifall jag bara fick inrikta mig på en av grenarna, men man behöver dressyr för att klara hoppning eftersom att man varken skulle kunna styra, bromsa eller gasa om man inte red dressyr också.
 
Så mitt val faller på hoppningen är att tävla i, jag hopptävlar hellre Malle och känslan att klara hinder efter hinder, komma på exakt rätt avsprångspunkt och sen flyga över hindret - den är obeskrivlig!
 

Kommentarer

Postat av: Elsa

Publicerad 2012-08-02 15:15:02

Fin blogg du har! Kolla gärna min om du får tid, och glöm inte lämna en kommentar:)

Ha en bra dag!:)

Svar: Tack så mycket! Din var också jättefin! :)
Maria Nilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela